زندگی تلخ/شیرین من

زندگی تلخ/شیرین من

Welcome to my weblog!
زندگی تلخ/شیرین من

زندگی تلخ/شیرین من

Welcome to my weblog!

نپرسیدی...!

به گوشت میرسه روزی که بعد از تو چی شد حالم

چجوری گریه میکردم که از تو دست بردارم

نشد گریه کنم پیشت نخواستم بد شه رفتارم

نمیخواستم بفهمی تا که من طاقت نمیارم

دلم واسه خودم میسوخت برای قلب درگیرم

یه روز تو خنده هات گفتی تو می مونی و من میرم

تو می مونی ، من میرم . . .

سرم رو گرم میکردم که از یادم بره این غم

ولی بازم شبا تا صبح تو رو توخواب میدیدم

نمی دونستی اینارو چرا باید میفهمیدی

منو دیدی ولی یک بار ازم چیزی نپرسیدی

ازم چیزی نپرسیدی . . . نپرسیدی . . . . . . 

نظرات 1 + ارسال نظر
زیرسقف آسمان دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 17:09

اولم.......
چه قالب قشنگی و ایضا چه وب قشنگی..........
ازاین جمله خیلی خوشم اومد:کم آپ میکنم ولی مفید آپ میکنم...........
همیشه کیفیت مهمه نه کمیت..میدونی که!
جدا عالیه...

مرسی که اومدی گلم
نظر لطفته
بله بله همه چیز با کیفیتش خوبه ولی اگه پیدا شه!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.